De cliënten van Pasmatch zijn zeer tevreden over onze dienstverlening en geven ons gemiddeld een 7,6. De anonieme vragenlijst is ingevuld door 96 cliënten die in de periode september – oktober een traject volgden bij Pasmatch. Het ging om dezelfde vragen die ook aan cliënten worden gesteld in het kader van het keurmerk Blik op Werk. Blik op Werk ondervraagt echter alleen cliënten van wie het traject is beëindigd, terwijl ons eigen onderzoek bedoeld was voor cliënten die nog door ons begeleid worden. We scoorden onder andere hoog op telefonische bereikbaarheid, klantvriendelijkheid en betrouwbaarheid. We kregen ook tips van de deelnemers hoe we onze dienstverlening nog verder kunnen verbeteren. Die tips hadden vooral betrekking op: meer contactmomenten en traject (nog) meer afstemmen op de individuele situatie. De tips nemen we ter harte en daar waar mogelijk zullen wij onze dienstverlening aanpassen. Wij zijn voornemens dit onderzoek jaarlijks in dezelfde periode te herhalen.